آموزش استخراج بیت کوین رایگان به وسیله نصب نرم افزار Cryptotab و توضیحات لازم که چگونه به دلار درآمد داشته باشیم. لینک دانلود نرم افزار : https://bit.ly/2Qb2DNP کانال تلگرام : earnintodollar@

برای مشاهده ویدئو آموزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


موضوعات مرتبط: دانلودکسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 5 مهر 1397 | 5:1 | نویسنده : ندا |

با این مرورگر ساده به صورت رایگان بیت کوین دریافت کنید!

این روزها افراد زیادی به دنبال ساده‌ترین‌ راه‌های استخراج و دریافت بیت کوین هستند. در این مطلب شما را با یک مرورگر ساده برای بدست آوردن این ارز دیجیتالی محبوب آشنا می‌کنیم.

بیت کوین یک ارز دیجیتال پرطرفدار محسوب می‌شود که این روزها نظر افراد زیادی را به خودش جلب کرده است. استخراج یا به عبارت دیگر ماینینگ بیت کوین عملیات دشواری بوده که برای آن باید از سیستم‌های مخصوص این کار استفاده کرد.

CryptoTab نام مرورگری برای سیستم عامل ویندوز است که با آن می‌توانید علاوه بر گشت و گذار در اینترنت، برای دریافت بیت کوین هم اقدام کنید. این مرورگر شباهت زیادی به گوگل کروم دارد و از اکثر قابلیت‌های آن مانند اتصال حساب کاربری گوگل برخوردار شده است.

اگر می‌خواهید توسط CryptoTab به استخراج و دریافت بیت کوین بپردازید، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

1. از این این لینک وارد صفحه دانلود شوید و روی دکمه آبی رنگ DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER کلیک کنید.

 

2. فیل exe دانلود شده را اجرا کنید تا مرورگر نصب شود.

3. با کلیک روی آیکون Crypto Tab وارد بخش دریافت بیت کوین شوید.

در صفحه باز شده به دو طریق برای دریافت بیت کوین دسترسی خواهید داشت. اولین روش، استخراج بوده که با توجه به قدرت پردازنده دستگاه توسط مرورگر انجام پذیر است. برای استخراج بیت کوین با CryptoTab تنها کافی است محل قرارگیری نشانگر آبی مقابل Mining را با توجه به قدرت پردازنده خود تغییر دهید.

روش دیگر دریافت بیت کوین توسط CryptoTab، دعوت دوستان به این مرورگر است. شما می‌توانید با استفاده از لینک‌ اختصاصی خود، دوستان‌تان را به این مرورگر دعوت و از این طریق بیت کوین دریافت کنید. از آن جایی که این روند به صورت هرمی بوده، تعداد افرادی که دوستان عضو شده شما به این مرورگر دعوت می‌کنند، به امتیازتان برای دریافت بیت کوین کمک خواهد کرد. همچنین مقدار بیت کوین دریافتی افرادی که با دعوت شما به این مرورگر آمده‌اند هم در امتیاز شما تاثیر مثبت می‌گذارد.

برای انتقال بیت کوین دریافتی به کیف پول خود، باید از طریق گوگل، فیس بوک یا شبکه‌های اجتماعی دیگر وارد حساب کاربری خود شوید.

(چطور کیف پول بیت کوین بسازیم؟)

CryptoTab به صورت افزونه برای گوگل کروم هم موجود بوده و از این طریق قابلیت‌های استخراج و دریافت بیت کوین را در این مرورگر به شما ارایه می‌دهد. اما این نکته را بدانید که استخراج از طریق مرورگر اختصاصی Cryptotab تا 8 برابر سرعت بیشتری دارد.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin cryptotab

تاريخ : پنج شنبه 5 مهر 1397 | 3:1 | نویسنده : ندا |

با توجه به رشد روز افزون اکثر کریپتو کارنسی ها یا همان ارز و پولهای الکترونیکی همانند بیتکوین و افزایش طرفداران این نوع از پولهای مجازی در این مطلب به معرفی دو سایت معتبر برای دریافت بیتکوین رایگان به صورت قطره ایی خواهیم پرداخت .

اگر هنوز با بیتکوین آشنایی کافی ندارید و حساب بیتکوینی ایجاد نکرده اید این مطلب را بخوانید ، لازم به ذکر است که دریافت از سایت های زیر کاملا تست شده و به صورت آنی است پس با خیال راحت می توانید در آنها فعالیت داشته باشید .

دریافت بیتکوین رایگان

دریافت بیتکوین رایگان با سایت BitFun

این سایت همانگونه که از نام آن پیداست یک سایت فان و بازی است ، شما در این سایت به ازای زمانی که بازی می کنید و یا در سایت لاگین بمانید بیتکوین و ساتوشی رایگان دریافت خواهید کرد و هر زمانی که خواستید می توانید مبالغ جمع آوری شده را با فشردن دکمه Claim  به حساب خود منتقل کنید که در انتهای مطلب نحوه برداشت صحیح از این سایت را توضیح خواهم داد . برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کلیک کنید :

ثبت نام در سایت Bitfun

جهت مشاهده سایت دوم و نحوه برداشت ادامه مطلب را مشاهده نمایید .

 

دریافت بیتکوین رایگان با سایت Bonusbitcoin

این سایت عملکردی مشابه سایت معروف Freebitcoin  دارد و شما بعد از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود، تنها با فشرن دکمه ایی به نام Claim  هر پانزده دقیقه می توانید به دریافت بیتکوین و ساتوشی رایگان بپردازید . دریافت از این سایت هم به صورت فوری و تست شده است ، لطفا ادامه مطلب را مطالعه فرمایید تا جهت برداشت مبلغ خود به مشکلی برنخورید .

 

ثبت نام در سایت bonusbitcoin

 

تذکر مهم جهت برداشت از سایت ها : دوستان عزیز همانطور که گفته شد برداشت از سایت های فوق به صورت آنی و فوری است منتها این پرداختها ابتدا به حسابی واسط بنام Coinpot صورت میگیرد و بعد از رسیدن به مبلغ ۱۰۰۰۰ ساتوشی معادل ۰٫۰۰۰۱ بیتکوین می توانید مبالغ را به حساب اصلی خود در بلاکچین منتقل کنید ، بنابراین بایستی در سایت  coinpot ثبت نام نمایید حتما با ایمیل یکسان در سایتها ثبت نام کنید تا به مشکل بر نخورید .  در ادامه سعی خواهیم کرد سایتهای معتبر بیشتری جهت افزایش بیتکوین ارائه شود پس با ما همراه باشید .


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 19:7 | نویسنده : ندا |

افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

دوستان گرامی بعد از مدتی با معرفی یک سایت خارجی و بسیار معتبر جهت کسب درآمد رایگان و افزایش بیت کوین در خدمتتان هستیم، سایت مورد نظر رتبه بسیار خوبی در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی را داراست و به چند روش متنوع می توانید در آن به جمع آوری ساتوشی یا بیتکوین رایگان بپردازید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت .

در سایت خارجی cointiply به روش های زیر می توانید به کسب درآمد بپردازید و بعد از رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ کوین مبلغ خود را مستقیما به حساب بیتکوین اصلی خود انتقال دهید .

افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

فعالیت در این سایت مشابه سایت معتبر فری بیتکوین است که قبلا معرفی شده تنها کافی است بعد از ثبت نام  و فعالسازی حساب خود از قسمت FAUCET  هر یک ساعت یکبار با فشردن دکمه Roll & Win و گذراندن تست انسان شناسی ، شانس خود را برای دریافت بیتکوین رایگان امتحان کنید . به همین راحتی !

 

ثبت نام در سایت Cointiply

 

 

سایت cointiply ، منوها و قسمت های دیگری از جمله PTC ADS  را داراست که مشابه سایت های کلیکی برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده که می توانید تبلیغات کلیکی را در این قسمت مشاهده نمایید و اگر مایل به فعالیت بیشتر در این سایت باشید می توانید از طریق دیدن ویدیو ، انجام دادن بازی های آنلاین و  آفر های پیشنهادی هم به کوین های رایگان خود بیافزاید .


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 19:3 | نویسنده : ندا |

بیت کوین رایگان

تذکر بسیار مهم : همراهان گرامی جهت فعالیت در این سایت بایستی از فیلتر شکن و همچنین آی پی غیر از آمریکا استفاده نمایید ، این سایت بسیار معتبر و همچنان در حال پرداخت است .

دوستان عزیز همانطور که قول داده بودیم با معرفی سایت هایی معتبر برای کسب بیت کوین رایگان در خدمتتان هستیم در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام !ROLL که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت تا به حال به خود ما بیش از صد بار پرداختی داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید .بیت کوین رایگان

برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوینی داشته باشید اکر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید اینجا کلیک  کنید

برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کیلیک کنید

 

 

ثبت نام در سایت FreeBitcoin

 

بعد از وارد شدن به صفحه مربوطه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت NEW USER  و فشردن کلید SIGN UP  حساب شما ایجاد می شود، توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید .

اکنون با وارد کردن حساب بیت کوینی خود به عنوان شناسه ورود و پسورد انتخابی خودتان در قسمت  HAVE AN ACCOUNT می توانید وارد حساب خود شوید .

ابتدا بر روی دکمه Claim Your Free BTC Now  کلیک کنید ، دقت کنید که در قسمت Free BTC باشید حال بعد از وارد کردن تست انسان شناسی و زدن دکمه ROLL به بیت کوین های خود در سایت اضافه کنید و منتظر ساعت بعد باشید به همین راحتی .

توجه : جهت برداشت اتوماتیک از سایت اجازه بدهید تیک قسمت Auto-Withdraw فعال باقی بماند ، مینی موم پرداختی سایت مبلغ ۰٫۰۰۰۰۵۴۶۰ بیت کوین است که هر دوشنبه واریز می گردد ، به نظرم توضیحات کافی بوده باز اگر سوالی راجع به این سایت بود در قسمت نظرات مطرح کنید موفق و پیروز باشید .


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 18:8 | نویسنده : ندا |

باز کردن حساب بیت کوین (Bitcoin) :

تا این لحظه نام بیت کوئین را شنیده اید ؟ شاید بتوان گفت یک انقلاب در پولهای الکترونیکی که روز به روز در حال اوج گیری نسبت به دلار و یوروست است و شاید زمانی جایگزین دلار و امثالهم باشد با بیت کوین آشنا شوید بهتر است از غافله عقب نمانیم .

بیت کوین نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می دهد که بدون هیچ واسطه ای انتقال پول غیر قابل بازگشت انجام دهند. گره های شبکه هر معامله را در شبکه اعلام می کنند که پس از تایید در یک سیستم اثبات کار، در یک تاریخچه عمومی به نام Blockchain ذخیره می شود. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ مبتنی بر عقایدی که ساتوشی ناکاموتو منتشر کرد پایه گذاری شد.

بیت کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت کوین سیستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. زمان متوسط تایید هر انتقال بیت‌کوین، تقریباً ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

با توجه به متن بالا که بر گرفته از ویکی پدیا است به چند خاصیت بیت کوین پی می بریم این سیستم طوری طراحی شده که امکان تحریم هیچ کشوری در آن میسر نیست و از این حیث برای ما ایرانی ها دارای مزیت بزرگی است چرا که همواره برای استفاده از سیستم های مالی جهانی تحت تحریم بوده ایم از طرفی رشد چشمگیر بیت کوین نشان دهنده نیاز دنیا به یک سیستم جدید بانکی است ( برای مشاهده قیمت حال هر بیت کوین نسبت به دلار کلیک کنید ) .

در مورد بیت کوین سخن بسیار است اما چیزی که مهم است ایجاد یک حساب بیت کوینی و نحوه استفاده از آن است که در ادامه توضیح خواهم داد

 

نحوه باز کردن حساب بیت کوین (Bitcoin) :

برای ایجاد حساب بیت کوین چندین راه وجود دارد به طوریکه هر سیستم کامپیوتری و موبایل شخصی می تواند به صورت یک بانک مستقل بیت کوینی عمل کند اما بهترین و ساده ترین راه ایجاد آن از طریق سایت هایی است که در سایت اصلی مربوط به بیت کوین ارائه شده اند.

برای ایجاد حساب کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://blockchain.info/wallet

بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر بر روی Start A New Wallet کلیک کنید با وارد کردن مشخصات ایمیل خود و تایید کردن آن حساب شما فعال خواهد شد و بعد از طی مراحل از قسمت Login Now می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید توجه کنید که شماره حساب بیت کوینی شما مشابه اعداد و ارقام زیرین خواهد بود:

15pQTCpHnfncvCj3cxaxQwrqgNPbQE84Yy: نمونه شماره حساب بیت کوینی

پسورد حساب خود را در جایی امن یادداشت کنید ، تبریک می گویم شما در حال حاضر صاحب یک حساب بیت کوین شده اید در ادامه به معرفی روش ها و سایت هایی برای افزایش بیت کویین خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیکپتچابیتکوین

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 18:3 | نویسنده : ندا |

2captcha

دوستان عزیز در این قسمت روشی جدید برای کسب درآمد معرفی می کنیم که تابحال کمتر به آن اشاره شده ، در این روش شما تنها با وارد کردن کدهایی بنام کپتچا و در واقع کدهایی معروف به کدهای انسان شناسی به کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا می پردازید بدون آنکه نیاز به تخصص خاصی داشته باشید.

اگر روزانه خواسته یا ناخواسته ساعاتی را با اینترنت میگذرانید بهتر است این روش کسب درآمد از اینترنت را هم امتحان کنید با توجه به اینکه سایت ۲chapta قبل از معرفی مراحل تست و پرداخت از طریق حساب وبمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و عملکرد این سایت توسط “گروه درآمد از اینترنت“مونیتور شده می توانید با خیال راحت در این سایت ثبت نام و فعالیت کنید.

در این روش کار کافی است بعد از ثبت نام از طریق لینکی که در ادامه متن آن را مشاهده خواهید کرد،ابتدا در سایت ۲Chapta ثبت نام کرده و طبق تصویر آموزشی که در ادامه مطلب حضورتان ارائه میگردد عمل کنید،تنها کافی است کدهای انسان شناسی را بدرستی و دقت وارد کرده و کلید Enter  را بفشارید این کار همانطور که گفته شد نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها کمی دقت می خواهد چراکه سایت ۲Chapta نسبت به وارد کردن کد اشتباهی بسیار سخت گیر است بنابراین به نکاتی که در ادامه آورده شده حتما توجه و عمل نمایید .

روش کسب درآمد از این سایت : وارد کردن کدهای انسان شناسی – Captcha

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۰٫۵۰ دلار

ثبت نام در سایت ۲Captcha

 

سه نکته مهم را هنگام کار با این سایت فراموش نکنید تا خدای نکرده زحمات شما هدر نرود .

آموزش تصویری و چند نکته کاربردی در ادامه مطلب :

 

نحوه کار و کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا :

کار با سایت بسیار ساده است و توسط تصویر زیر برای شما شرح داده شده است :

نکته اول :  نوع کدها را طبق تصویر روی نرمال قرار دهید تا هم سرعت لود بالاتری داشته باشند و هم بهتر بتوانید تشخیص داده و وارد کنید .

نکته دوم : اگر کدی واضح نبود آن را رد کنید (از طریق زدن دکمه It’s not a CAPTCHA! یا ALT+Q )  تا کد دیگری نمایش داده شود به هیچ عنوان تا ۱۰۰% مطمئن نبودید کد را تایید نکنید باز یاد آور می شویم که این سایت بسیار حساس است و در صورت تکرار زیاد اشتباه اول تذکر داده و در نهایت حساب را به کل مسدود می کند (این قضیه توسط گروه تست شده و منجر به بلاک شدن یکی از حسابها شده پس شما امتحان نکنید ) .

نکته سوم : در برخی موارد کد نمایش داده شده به حروف کوچک و بزرگ حساس است که با عبارت CaSe sEnSiTiVe  در کنار کد کپتچا مشخص شده است که در این خصوص می بایست دقت کنید در غیر این صورت برای شما خطا ثبت میگردد . موفق باشید .


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیکپتچا

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 17:54 | نویسنده : ندا |

شارژآمد نرم افزار کسب درآمد

تعدادی از کاربران سایت خواهان معرفی نرم افزارهای معتبر جهت کسب درآمد هستند، امروز قصد داریم با معرفی نرم افزار شارژآمد به این خواسته بجای دوستان تا حدودی جامه عمل بپوشانیم و در ادامه به معرفی سایر اپلیکیشن های موفق در زمینه کسب درآمد بپردازیم .

نرم افزار شارژآمد یک اپلیکیشن ویژه دستگاههای موبایل و تبلت است که براحتی می توانید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید ، از لحاظ امنیتی این نرم افزار تست شده و از درگاه امن شاپرک جهت خرید شارژ در آن استفاده شده است .

چگونگی کسب درآمد از نرم افزار شارژآمد

 

نحوه کار بسیار ساده است کافی است با توجه به دستگاه خود اپلیکیشن مناسب را از لینک زیر دانلود

 

و جهت فعال سازی حساب خود و دریافت جایزه ۲۰۰۰ تومانی معرف را “earn” وارد کنید ، بعد از

 

فعال شدن حساب خود می توانید لینک مختص بخود را جهت جذب زیر مجموعه در اختیار دوستان و

آشنایان خود قرار دهید ، با خرید هر شارژ خود و سایر دوستانی که شما معرف آنها بود ه اید تا هفت

سطح و تا ۳۵ درصد از سود فروش هر شارژ به شما تعلق خواهد گرفت .

 

دانلود مستقیم شارژآمد نرم افزار کسب درآمد

 

 

 

شارژآمد نرم افزار کسب درآمدشارژآمد نرم افزار کسب درآمد

 

 

جهت توضیحات تکمیلی و دیدن ویدوی آموزشی حتما ادامه مطلب را مشاهده نمایید .

هرگونه سوال ، پیشنهاد یا انتقاد خود راجع به این نرم افزار را می توانید در قسمت نظرات همین پست درج نمایید ، با ما همراه باشید .

 

چگونگی عملکرد نرم افزار شارژآمد در سود دهی مناسب

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


موضوعات مرتبط: دانلودکسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 17:31 | نویسنده : ندا |

کسب درآمد از اینترنت با پارت کلیک

دوستان عزیز بعد از مدتی تصمیم داریم یک سایت ایرانی نسبتا مناسب را جهت کسب درآمد از اینترنت خدمتتان معرفی کنیم ، سایت کلیکی partclick مدتی است فعالیت خود را آغاز و تا این لحظه عملکرد خوب و رو به رشدی داشته است در این سایت روزانه تا ۵۰ تبلیغ برای دیدن و کسب درآمد محیاست که قیمت هر تبلیغ به صورت میانگین بین ۳۰ تا ۷۰ ریال در نظر گرفته شده است ، در پارت کلیک از طریق جذب نفرات ارجاعی بوسیله لینک بازاریابی مختص به خود می توانید درآمد خود را افزایش دهید و تا ۱۰ درصد درآمد از کلیک های فرد معرفی شده سود ببرید.

مزایای کسب درآمد از اینترنت با پارت کلیک

حداقل مبلغ دریافتی در این سایت ۱۰۰۰۰ تومان است که با کمی فعالیت می توانید به این مبلغ برسید . طریقه کار با این سایت مشابه سایر سایت های کلیکی است باز اگر سوالی بود حتما در قسمت نظرات مطرح کنید ، برای تست عملکرد این سایت کلیکی ایرانی همچون گذشته همراه ما باشید .

روش کسب درآمد از این سایت : دیدن تبلیغات از قسمت لیست آگهی های کلیکی سایت
حداقل پرداختی برای بار نخست : ۱۰۰۰۰ تومان

ثبت نام در سایت پارت کلیک – PartClick

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانی

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 17:22 | نویسنده : ندا |

کسب درآمد از اینترنت با پرفکس مانی

امروز با معرفی سایتی مناسب و ایرانی برای کسب درآمد اینترنتی در خدمتتان هستیم .

سایت پرفکس مانی با توجه به ویژگی های خوب خود می تواند گزینه ایده آلی برای کسب درآمد از اینترنت باشد، از جمله مزایای این سایت رو به رشد می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- پرداخت بروز و حداقل پرداخت ۱۰۰۰ تومانی در مرحله اول برای همه کاربران

۲- نداشتن قانون خاصی جهت برداشت کارکرد و تسویه حساب بدون کارمزد

۳- قابلیت جذب ۲۰۰ زیر مجموعه مستقیم در حالت استاندارد و عادی

۴- دارای تبلیغات مناسب روزانه با قیمتی منطقی و پلن های متفاوت برای کسب درآمد

۵- وجود امتیازی مختص به این سایت با نام پولک و قابلیت تبدیل آن به موجودی در حساب جاری

علاوه بر موارد ذکر شده در پرفکس مانی امکان برداشت وجه هم از طریق بانک های ایرانی و هم از طریق پرفکت مانی وجود دارد که می تواند نقطه مثبتی برای این سایت محسوب شود .

نحوه کسب درآمد از اینترنت با پرفکس مانی از طریق دیدن تبلیغات

همانند اکثر سایت های کلیکی یا PTC که تابحال معرفی شده برای دیدن تبلیغات کلیکی بعد از ثبت نام اولیه و فعال سازی حساب کاربری خود به بخش کسب درآمد رفته و از قسمت مشاهده آگهی به دیدن تبلیغات ۲۰ ، ۱۰، ۵ و ۲ تومانی این سایت بپردازید و برای کسب درآمد بیشتر از این سایت می توانید بخش های آفر ، سورف اتوماتیک و مشاهده آگهی سورفی را نیز در لیست فعالیت های خود قرار دهید .

ثبت نام در سایت پرفکس مانی



تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 17:17 | نویسنده : ندا |

کسب درآمد

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک روشی جالب  است که می توانید از آن براحتی به کسب درآمد بپردازید ، در این مطلب سایت ایرانی و البته چند زبانه اپیزو (Opizo) حضورتان معرفی می گردد که بعد از ثبت نام در آن براحتی می توانید هر لینک جالب و به درد بخوری را در سطح اینترنت به درآمد تبدیل کنید.

بدین صورت که لینک مورد نظر خود مثلا دانلود یک فیلم یا نرم افزار یا هر چیز دیگری را به سایت اپیزو داده و بجای لینک اصلی یک لینک واسط دریافت کنید سپس بجای لینک اصلی می بایست لینک ایجاد شده را منتشر کنید ، حتما قوانین سایت اپیزو را برای کسب درآمد مد نظر داشته باشید تا برای دریافت مبلغ کارکرد خود به مشکل بر نخورید .

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک چگونه صورت می گیرد ؟

در جواب این پرسش باز هم می توان گفت تبلیغات اما چگونه ؟ در این روش تبلیغی بازدید کننده لینک قبل از دستیابی به لینک اصلی ،لینک و صفحه ایی واسط و عموما حاوی تبلیغاتی را مشاهده می کند و بعد از زدن دکمه ای خاص مثل “رد کردن تبلیغ” می تواند لینک اصلی را روئیت کند.

انجام این روند برای سایت اصلی کوتاه کننده لینک Opizo و شما به دلیل نمایش تبلیغات موجب درآمد زایی می گردد، به همین راحتی می توانید از طریق کوتاه کردن لینک های خود به درآمد برسید.

لازم به ذکر است برای درآمد زایی به این روش نیاز به سایت یا وبلاگ ندارید و می توانید لینکهای خود را در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام ، اینستاگرام و … نیز نشر دهید ، حد نصاب پرداخت در سایت ایرانی اپیزو ۱۰۰۰۰ تومان است که با اندکی فعالیت می توانید به این مقدار برسید.

ثبت نام در سایت Opizo


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizo

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 17:0 | نویسنده : ندا |

دانلود سریال فوق العاده زیبای The Vampire Diaries محصول The CW آمریکا

فصل ششم قسمت ۰۳ اضافه شد

کیفیت ۷۲۰p اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

لینک دانلود از آپلودسنتر ExpressLeech

 

زمان پخش : جمعه هر هفته

اطلاعات کامل : IMDB
ژانر : درام | فانتزی | ترسناک
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
کیفیت : 480p – 720p – 1080p
فرمت : MKV
حجم : ۵۷۵ – ۳۵۰ – ۱۶۵ مگابایت
شبکه پخش کننده : The CW

زیرنویس فارسی : فصل پنجم

خلاصه داستان : موضوع داستان درباره دختری به نام الیناست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده، تا روزی که با استیفن آشنا میشه… خون آشام داستان یعنی استیفن، موجود با وجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست و…


موضوعات مرتبط: دانلودسریال
برچسب‌ها: دانلود سریال, دانلود سریال The Vampire Diaries, دانلود سریال The Vampire Diaries با زیرنویس فارسی, دانلود سریال The Vampire Diaries با لینک مستقیم, دانلود سریال با لینک مستقیم, سریال, سریال The Vampire Diaries, سریال The Vampire Diaries با زیرنویس فارسی, سریال The Vampire Diaries با لینک مستقیم

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 23:10 | نویسنده : ندا |

دانلود سریال بسیار زیبای The Originals محصول The CW آمریکا

فصل دوم قسمت ۰۲ اضافه شد

کیفیت ۷۲۰p اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

لینک دانلود از آپلودسنتر ExpressLeech


اطلاعات کامل : IMDB

زمان پخش : سه شنبه هر هفته
ژانر : درام | ترسناک | فانتزی | اکشن
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
کیفیت : 480۰p – 720p – 1080p
فرمت : MKV
حجم : ۵۷۵ – ۳۵۰ – ۱۶۵ مگابایت
شبکه پخش کننده : The CW

زیرنویس فارسی : کلیک کنید

 

خلاصه داستان : «The Originals» یا «اصیل ها» نام مجموعه ای آمریکائی برگرفته از سریال خاطرات خون آشام و در واقع بخشی از آن است. داستان این مجموعه بر محوریت خانواده ی اصیل ها، سه خون آشام اصیل کلاوس، الایژا و ربکا در نیواورلئانز خواهد بود و…

 


موضوعات مرتبط: دانلودسریال
برچسب‌ها: دانلود سريال دانلود سريال The Originals دانلود سريال The Originals با زيرنويس فارسي دانلود سريال The Originals با لينک مستقيم دانلود سريال با لينک مستقيم سريال سريال The Originals سريال The Originals با زيرنويس فارسي سريال The Originals با لينک مستقيم

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 22:32 | نویسنده : ندا |

دانلود سریال بسیار زیبای The Walking Dead محصول AMC آمریکا

فصل پنجم قسمت ۰۲ اضافه شد

کیفیت ۷۲۰p اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p به زودی

لینک دانلود از آپلودسنتر ExpressLeech

 

اطلاعات کامل : IMDB
زمان پخش : دوشنبه هر هفته
ژانر : درام | ترسناک | هیجانی
فرمت : MKV
حجم : ۵۷۵ – ۴۰۰ – ۲۰۰ مگابایت

کیفیت : 480p – 720p – 1080p
محصول : آمریکا
زیان : انگلیسی
شبکه پخش کننده : AMC
زیرنویس فارسی : فصل پنجم

 

خلاصه داستان : واکینگ دد یک سریال درام – ترسناک آمریکایی است که برگرفته از مجموعه کمیک بوک هایی به همین نام است. داستان حول گروه کوچکی از بازماندگان ساکنین شهری نزدیک آتلانتا است که برای نجات از دست زامبی‌ ها با هم همراه می‌شوند و ما در سریال با معضلات و چالش‌های پیش روی آن‌ها برای زنده ماندن روبرو می‌شویم. گروهی که به سرپرستی ریک گرایمز که قبل از این حوادث یک کلانتر بود به سمت سرنوشت نامعلوم خود حرکت می‌کنند…


موضوعات مرتبط: دانلودسریال
برچسب‌ها: دانلود سريال دانلود سريال The Walking Dead دانلود سريال The Walking Dead با زيرنويس فارسي دانلود سريال The Walking Dead با لينک مستقيم دانلود سريال با لينک مستقيم سريال سريال The Walking Dead سريال The Walking Dead با زيرنويس فارسي سريال The Walking Dead با لينک مستقيم

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 22:19 | نویسنده : ندا |

خرید شارژ سیم کارت (همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا) به آسانی از طریق گوشی شما.

همراه با 3 بار قرعه کشی به صورت روزانه

 

کد نصب برنامه : 25421

  

شما می توانید این برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و برای خرید سریع شارژ از ان استفاده نمایید امنیت این برنامه بسیار بالا بوده و حاصل یک سال تلاش ما می باشد.
بکمک این نرم افزار شما میتوانید انواع کارت شارژ ایرانسل، تالیا , همراه اول و رایتل را خریداری کرده و بوسیله آن سیم کارت خود را شارژ نمایید.
شما بکمک این نرم افزار میتوانید به انواع روشهای طرح شگفت انگیز، شارژ GPRS و ... که اپراتورهای مختلف تعریف کرده اند سیم کارت خود را شارژ کنید و دیگر نیازی به بخاطر سپردن انواع کدها نیست و همچنین میتوانید اعتبار هر یک از این طرحهای ویژه را کنترل نمایید.
دیگر نیازی نیست جهت فعال سازی و یا کنترل طرح ویژه کد مخصوص آنرا بخاطر بسپارید بلکه فقط کافی است از نرم‌افزار هزار شارژ استفاده نمایید.
برنامه را دانلود کرده و در هنگام نصب کد نصب برنامه را که در زیر درج شده است را وارد نمایید. تا برنامه با موفقیت نصب شود.
کد نصب برنامه : 25421

کد نصب برنامه: 25421

همچنین میتوانید به راحتی از طریق سایت برنامه نیز شارژ تهیه کنید.

آدرس سایت:

http://ritm.1000charge.com

آدرس نسخه موبایل:

http://ritm.1000charge.com/m

آدرس شارژ مستقیم:

http://ritm.1000charge.com/echarge

راهنمایی نصب برنامه: بعد از نصب و وارد شدن به برنامه در قسمت کد نصب برنامه 25421 را وارد کنید سپس در قسمت شماره موبایل، شماره خودتان رو وارد کنید و بر روی گزینه ارسال کد فعال سازی کلیک کنید تا کد به گوشی شما ارسال شوذ سپس کد ارسالی را در قسمت کد فعال سازی 5 رقمی وارد کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. تمام! از این پس به راحتی میتوانید شارژ خریداری کنید.


موضوعات مرتبط: دانلود
برچسب‌ها: شارژخرید شارژخرید کارت شارژاندرویددانلوددانلود اندرویددانلود برنامه اندرویدکارت شارژشارژ اینترنتیبرنامه شارژ برای اندرویدبرنامه شارژدانلود برنامه شارژ اندرویددانلود برنامه شارژ برای گوشیapksharj-apkشارژ مستقیمسایت خرید شارژ نسخه موبایلسایت خرید شارژهمراه اولایرانسلرایتلتالیاسیم کارت اعتباریسیم کارتاعتباریsim card hamrahe avalirancellmcirighteltaliya

تاريخ : شنبه 25 مرداد 1388 | 20:30 | نویسنده : ندا |

این لغات را به خاطر بسپارید

عضو فعال active member
تبلیغ کردن – انتشار دادن Advertise
مربوط ساختن – پیوسته Affiliates
موافقت Agreement
دردسترس - موجود Available
منفعت - سود Benefit
سال تولد Birth
جایزه BONUS
پول نقد – دریافت کردن Cash
کمیسیون – حق العمل Commission
تایید confirmation
کشور Country
کارت اعتباری credit card
سپردن – ذخیره کردن deposits
کسب کردن Earn
معاوضه  - مبادله exchange
رایگان free
جنسیت Gender
بین المللی International
بین المللی internationally
پیوستن – عضو شدن join
مرحله - سطح Level
عضو member
عضویت membership
پرداخت شبکه ای NetPay
پیشنهاد کردن offers
فرصت Opportunity
سفارش order
پرداخت paid
یک نوع حساب ارزی PayPal
پرداخت Payment
برداشت Payout
امتیاز Point
برنامه program
از گرو در اوردن Redeem
ارجاعی Referral
درخواست request
ارسال send
بالا رفتن – ترقی کردن – عضو شدن sign up
مصرف کردن – خرج کردن spend
پرداختن پول Storm Pay
وظیفه – کار task
برنده winners

موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: لغات اصطلاحات لغات کسب درآمد اصطلاحات کسب درآمد اصطلاحات سایتهای کسب درآمد لغات سایتهای کسب درآمد کلیکی سایت کسب درآمد درآمد کسب پول اینترنت لغات و اصطلاحات سایتهای کسب درآمد

تاريخ : 25 مرداد 1393 | 15:16 | نویسنده : ندا |

سایت Paidverts مدلی جدید از سایتهای کلیکی/ptc و سرمایه گذاری با تبلیغات نیم سنتی تا 10 دلاری !


PAIDVERTS



Paidverts مدلی جدید از سایتهای کلیکی و سرمایه گذاری

با تبلیغاتی به ارزش 0.001 سنت تا 30 دلار (حتی بیشتر)!

این سایت با سایت های اسکم قدیمی که 100 دلار به ازای هر تبلیغ می دهند متفاوت است

پرداخت به پرفکت مانی , اگوپی و پیزا

حداقل برداشت 1 دلار


امروز با معرفی سایتی استثنایی در دنیای پی تی سی و سرمایه گذاری آنلاین در خدمت شما هستم.سایتی که به نوبه خودش تحولی بزرگ برای تبلیغ دهنده ها ,کاربران رایگان و هم سرمایه گذاران اینترنتی حساب میشه.
سایت جدید Paidverts با مدلی جدید و دارای تبلیغاتی با قیمت 0.005 سنت تا 10-40 دلار !!
مالک سایت  Jo Cook همان مالک سایت معتبر سرمایه گذاری mytrafficvalue است که دارای دو سال تجربه موفق و پرداخت به موقع به کاربران در زمینه investment/share می باشد و اکنون با ایده ای جدید سایتی جدید بنا نهاده است.
حداقل برداشت در Paidverts  یک دلار و به حساب های  PayPal, PerfectMoney, EgoPay, SolidTrustPay, WesternUnion, & payza می باشد.

نحوه کار سایت بصورت خلاصه بر اساس کسب واحد امتیازی به نام BAP می باشد. هر چه مقدار امتیاز یا BAP شما بالاتر باشد تعداد بیشتری تبلیغ با قیمت بالاتری دریافت خواهید کرد . هر BAP مساوی با 0.0005$  می باشد.


قبل از هرچیز در سایت ثبت نام کنید تا برسیم به توضیحات :

تمام اطلاعاتی که موقع ثبت نام وارد می کنید باید ذخیره کنید و واقعی باشد چون در زمان برداشت نیاز خواهد شد.


PAIDVERTS


سایت Paidverts



قسمت اول آموزش :

- پس از ثبت نام , برای شروع و فعال سازی اکانت و قبل از کسب درآمد می بایست یک کار را هر روز انجام دهید :
در صفحه Members home page بر روی VIEW PAID ADS  کلیک و پس از آن بر روی تبلیغات 50 امتیازی(view activation ad )  کلیک کنید .هر روز برای کسب 400 امتیاز رایگان باید روی هر 8 تبلیغ Activation Ad کلیک کنید .(هر activation ad نیز 50 BAP به شما خواهد داد. )

برای کلیک بر روی تبلیفات مراحل زیر را باید طی کنید:

paidverts


و سپس بر روی تبلیغ کلیک کنید :

کسب درآمد از کلیک


سپس در صفحه بعدی مطابق شکل پایین حروف را در کادر مربوط کپی کنید :

و دریافت 500 BAP رایگان

و در صفحه بعدی پس از اتمام تایمر confirm را بزنید :

paidverts کلیکی



از قبل گفتیم هر BAP مساویست با دریافت 0.0005$ تبلیغ  
همچنین  activation ad = 50 BAP = 0.025$   که پس از 8 مرتبه مشاهده تبلیغ بالا 400 BAP دریافت خواهید کرد که به معنی دریافت کاملا رایگان تعدادی تبلیغ با مجموع قیمت 0.2$ می باشد.
(در نتیجه برای اکتیو/فعال نگه داشتن اکانت PaidVerts و دریافت 400 BAP رایگان هر روز این 8 تبلیغ رو مشاهده نمایید.)



قسمت دوم آموزش :
- تا به اینجا شما هیچ پولی دریافت نکردید حال و پس از انجام دو عمل بالا , ابتدا باید 2-3 روز بر روی تبلیغات رایگان کلیک کنید تا امتیاز شما به 1600 برسد! چون برای دریافت تبلیغات پولی ابتدا باید 1600 امتیاز داشته باشید.پس از آن ساعاتی بعد تبلیغات واقعی یا get paid advertisements  را برای مشاهده دریافت خواهید کرد.با کلیک بر روی paid ads تبلیغات پولی را مشاهده خواهید کرد.و با کلیک بر روی view bonus ad” تبلیغات رو میبینید و پولش به بالانس شما اضافه میشه
در ابتدا قیمت تبلیغات پایین خواهد بود و به همان میزان 0.2$ در روز تبلیغ خواهید دید.اما به تدریج و با افزایش BAP تبلیغات با قیمت های بالاتری خواهید دید.
توجه کنید هر روز و پس از دریافت تبلیغات پولی فقط 18 ساعت برای کلیک بر روی آنها فرصت دارید در غیر اینصورت تبلیغات از پنل شما حذف خواهند شد.


تصویری از تبلیغات پولی در ابتدا (قابل کسب درآمد ):

تبلیغات در سایت paidverts


تصویر پایین از یک اکانت با امتیاز بالاتر می باشد :


قیمت تبلیغات در سایت paidverts


و باز هم امتیاز بالاتر:


امتیاز بالا در Paidverts



قسمت سوم آموزش :

- خب سوال اصلی چطور BAP یا امتیاز خود را برای دریافت تعداد تبلیغ بیشتر با قیمت های بالاتر افزایش دهیم ؟

1-خرید بسته تبلیغاتی به قیمت یک دلار (سرمایه گذاری)
با خرید این بسته تبلیغ ما علاوه بر 3100 BAP  ی که دریافت می کنید .25 بازدید برای لینک وبسایتتان (همانندی کپی پیستی که اول انجام دادید) + بسته تبلیغات بنری دریافت خواهید کرد.
ابتدا از قسمت CASHIER یا Cashout Earnings حساب خود را شارژ کنید و سپس از قسمت Buy Ads اقدام به خرید کنید.

مزایای بسته تبلیغاتی بطور خلاصه:
  • دریافت 3100 امتیاز معادل با دریافت 1.55 دلار تبلیغ پولی
  • 25 نمایش بنری 728*90
  • 100 نمایش بنری 125*125
  • 50 بازدید 30 ثانیه ای از سایت شما


2-اگر مایل به سرمایه گذاری نیستید صبر کنید با انجام بازی ها در قسمت games میتوانید امتیاز خود را افزایش دهید.


3-همچنین با دوباره سرمایه گذاری کردن موجودی بالانس میتونید امتیاز خودتون رو افزایش بدید.



- خب پس از افزایش امتیاز دیگر چطور درآمد خود را افزایش دهیم؟1-خرید آپگرید در paidverts به قیمت 0.05$
با خرید آپگرید به میزان $1.00+ تبلیغاتی که دیگران رد کرده اند /RECYCLE  بصورت تصادفی به شما میرسد.(برای آپگرید باید 2500 امتیاز داشته باشید)

Upgrade in paidverts

قسمت چهارم آموزش :

پس از رسیدن به حداقل برداشت یعنی 1 دلار از منوی Cashout Earnings اقدام به دریافت پول می کنید. پرداخت ها بین 7 تا 10 روز انجام خواهند شد.

پس  یادتان باشد در این سایت:
امتیاز /BAP بیشتر = تبلیغات با تعداد و قیمت های بیشتر

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تمام اطلاعاتی که موقع ثبت نام وارد می کنید (مخصوصا تاریخ تولد به میلادی) باید ذخیره کنید و واقعی باشد چون در زمان برداشت نیاز خواهد شد
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در ضمن در عوض هر تبلیغ 0.0005 دلاری 1 Bap از شما کسر میشود


مثال : در ازای مشاهده تبلیغات 1 دلاری 2000 Bap کسر خواهد شد و در ازای تبلیغات 2 دلاری 4000 Bap و ...


پس فکر نکنید اگه امتیاز شما بالا رفت تا اخر عمر از این سایت سود دریافت میکنید .


یک مثال ساده : شما اگر 1 دلار تبلیغ بخرید 3100 Bap جایزه میگیرید و در ازای آن به مبلغ 1.5 دلار تبلیغ میگیرید پس شما از خریدن هر 1 دلار تبیلغ تنها نیم دلار سود دریافت خواهید کرد . اگر 2 دلار تبلیغ بخرید ، 1 دلار سود دریافت خواهید کرد و ...


پس در امتیازهای بالا و تبلیغات با قیمت بالا فقط مشاهده تبلیغات فعالسازی اکانت برای کسب امتیاز کافی نیست  و باید تبلیغ بخرید تا امتیاز شما همواره بالا باشد و کم نشود




تاريخ : 25 مرداد 1393 | 15:16 | نویسنده : ندا |
کسب درآمد از اینترنت چیست؟

کسب درآمد از اینترنت

من نمیخوام از همین اول مثل اکثر وبلاگها واسه دلخوشی شما و جذب شما وعده های خوشبینانه بدم. اینو میگم چون توی خیلی از وبلاگها این شعار و وعده ها رو دیدم مثلا ابتدای یه وبلاگ خوندم : پس از خواندن مطالب این وبلاگ درآمد ماهیانه بالای 90000000 خواهید داشت ، آخه اگه به این راحتی ها هم بود که حالا همه میلیونر بودن ، نمیخوام قضاوت کنم و بگم که میشه یا نمیشه این مقدار مبلغ رو بدست آورد

فقط اینو میدونم که صرف خوندن مطالب یه وبلاگ با اینکه بهترین آموزشها رو داشته باشه بازم شما رو به جایی نمیرسونه و همه چیز به تلاش شما بستگی داره

و مهمتر از خوندن مطالب باید در عمل چیزهایی رو که یاد میگیرید انجام بدین.اگه کسی چنین وعده هایی به شما داد کیف پولتون رو سفت بچسبین و از یه طرف دیگه فرار کنین. این روش هم مثل بقیه ی روشهای کسب درآمد نیازمند تلاشه ولی یه سری مزایایی هم نسبت به روشهای دیگه داره این مزایا رو بخونین تا ببینین که دلیل محبوبیت کسب و کار آنلاین چیه؟

فکر میکنین دلیل اینکه پول درآوردن از اینترنت اینقدر پرطرفدار شده چیه؟

 برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسب درآمد از اينترنتروش هاي کسب درآمد از اينترنتکسب درآمد از سايت هاي ايرانياز اينترنت پولدار شويدچگونه مي توان از اينترنت پولدار شد

ادامه مطلب
تاريخ : 25 مرداد 1393 | 15:16 | نویسنده : ندا |


با آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی در خدمت دوستان هستم

ابتدا از طریق این لینک وارد سایت پرفکت مانی شوید : ثبت نام


برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب بروید.

 


موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: حساب اينترنتي پرفکت مانيآموزش افتتاح حساب در پرفکت مانينحوه کار با حساب پرفکت مانیافتتاح حساب اینترنتیperfect money

ادامه مطلب
تاريخ : 25 مرداد 1393 | 15:16 | نویسنده : ندا |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.